Dongguan Unique Technology Co., Ltd.
Nail Arm Rests Factory

Re Order of Nail Color Display Book Confirmatu

Stu mese, u mo cliente talianu hà mandatu un rigalu à noi - un ordine di 2,000 pezzi di libru di campioni di culore di unghie di taglia A4.Hè un novu ordine dopu à 1,000 pezzi in Match.Grazie mille u mo caru cliente.

Stu libru di visualizazione di Nail Color hè assai vendutu avà, a dimensione hè uguale à a dimensione di carta A4, hè un graficu portatile di visualizazione di culore di unghie.Ci sò 120 pezzi di punte per unghie per u vostru persunalizatu.Cunsiglii di unghie bianchi è chjaru dispunibili.U disignu di u libru di visualizazione di culore di unghie hè elegante è bellu.I punte di unghie sò durable.

Libru di campioni di unghie

Stu cliente talianu mantene a cooperazione cù Unique più di 2 anni.Hà trovu chì ci distingue da centinaie di fornitori di strumenti per unghie in Cina.A nostra apparenza elegante è a funzione utile rende a so attività più competitiva.

Ellu disse chì hà trovu parechji di i prudutti di Unique in Auropa è sapi chì Unique hà un Dipartimentu R & D prufessiunale di a fabricazione di strumenti di bellezza di unghie.Dopu un ordine di prova di picculi libri di visualizazione di culore di unghie, hà soddisfattatu assai a qualità è u tempu di consegna.U prezzu hè assai megliu cà ellu hà fattu in u passatu.

Attraversu 2 anni di bona cooperazione, hà più è più ordini piazzati da u vechju fornitore à Unique.Intantu, certi novi sviluppi sò in corso è aspettemu un 2022 più prusperu cun ellu.

A nostra fabbrica hè situata in a cità di Dongguan, a pruvincia di Guangdong.Avemu pussede spaziu di 5,000 metri quatratu è intornu à 100 travagliadori abili. Avemu stallatu u nostru dipartimentu R & D, chì hè principalmente servutu per i clienti OEM / ODM.I nostri ingegneri dedicanu sforzi in R&D nantu à novi stili di mudelli o disinni persunalizati per i clienti OED / ODM.U nostru scopu hè di sviluppà i più novi prudutti cù u megliu cuntrollu di qualità è prezzu raghjone per tutti i nostri clienti.
Sè site interessatu in stu libru di campioni di culore di unghie, per piacè cuntattate cun noi.


Tempu di post: 13-sep-2022